יום רביעי, 23 ביולי 2014

WELCOME

עם הפוסט הזה חיכיתי להיום - יום מיוחד שבו חגגנו ברית מילה לבן שלי איתי שנולד לפני שבוע, ורציתי להגיד לך:
  welcome!!


נולדת באמצע מבצע צוק איתן, שניה אחרי שנולדת נשמעה אזעקה.
אלו זמנים קשים לכולנו אבל דבר אחד מרומם את הנפש ומחמם את הלב וזה לראות את ההתגייסות של העם הזה לעזור ולתרום ולהיות מאוחדים (טוב נו לפחות רובו...)


אז רק רציתי להגיד לך: ברוך הבא לעולם - וכולי תקווה שעד שאתה ואח שלך גיא (לפחות יש לי בת אחת שאיתה אצטרך פחות לדאוג...) תגיעו לגיל צבא לא יהיו מלחמות.


ואין יותר מתאים מהשלט הזה שהכנתי לבית.


את השלט קבלתי מתנה מגיסתי יעל והוא נמצא אצלי כבר איזה שנתיים....סוף סוף התיישבתי להכין אותו ...
בסיס השלט הוא מעץ, צבעתי את המסביב שלו בחום כהה, צילמתי את השלט במכונת צילום (ע"פ עצה של יעל) ולפי הצילום גזרתי את האותיות, יישנתי והדבקתי ואני מאוד מרוצה ממה שיצא :)










לא שכחתי את הגרלת הסימניות... והזוכה היא:  hamudale הלא היא גלי המקסימה... את מוזמנת לשלוח לי כתובת ל: ifat.fr@gmail.com והסימניות יגיעו אלייך בדואר בקרוב

11 תגובות:

סתיו אמר/ה...

מזל טוב!!
השלט מקסים, יופי של מתנה לכניסתו של איתי לביתו החדש (בבטן בטוח לא היה שלט כזה...)

רקבשמחה אמר/ה...

מזל טוב!!! איזה כיף.
הרבה שמחה ונחת מהגור החדש.
השלט - מהמם!!!
וברכות לגלי...

michal meiri אמר/ה...

מזל טוב!! תגדלו אותו בנחת ובימים שקטים יותר..
השלט - מקסים!

זהבית שקד אמר/ה...

שלט מקסים!!

מזל טוב (-;

Unknown אמר/ה...

מקסים ...שתרווי נחת מהקטנציק ולחיי יצירות רבות ושלום מפרה...מתי

hamudale אמר/ה...

איזה כיף לי!
יפעת היקרה, המון מזל טוב.
מכיוון שגם לי יש איתי (ועוד שניים...) מאחלת לי ולך ולכל עם ישראל שאכן כשהם יתגייסו לא נצטרך לדאוג... או לפחות לדאוג פחות.
:)

חתולי8 אמר/ה...

השלט משגע!!!!!!!!!
ושוב, מזל טוב להולדת איתי!!
תהני ממנו יקרה♥

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מזל טוב להולדת איתי. הוא מקסים!
המון נחת ושמחה ממנו ומשני וגיא (:
והשלט - מהמם. מממממממש ממש אוהבת (:
שימי לו מגנטים ותתלי על הדלת!

Unknown אמר/ה...

ברוך הבא איתי למשפחה המהממת.
יפעתוש השלט מקסים

אורית אמר/ה...

משגע

ציקוש אמר/ה...

השלט הזה משגע!
הצבעים נהדרים ומשרים אוירת שמחה
אמנם עבר זמן רב מהולדת איתי אך אף פעם לא מאוחר מלאחל מזל טוב!!!