יום רביעי, 8 ביוני 2011

כרטיסים בבקשה!

אחד הדברים האהובים עליי הוא כרטיסי ברכה,

זה הדבר הראשון שיצרתי בתחום, ומאז אני מאוד אוהבת להכין אותם לכל ארוע:

ימי הולדת, לידות, חתונות... אני תמיד מרגישה שככה אני נותנת משהו אישי, שהושקע בו זמן ואהבה :)

הנה מקבץ כרטיסים שהכנתי, האהובים עליי ביותר (מתנצלת מראש על איכות הצילומים, זה היה עוד לפני שלמדתי פחות או יותר

לצלם נורמלי...)


הכרטיס הראשון שהכנתי, בעזרת גיסתי יעל  (שלמעשה הכניסה אותי לתחום)




כרטיסי ברכה שהכנתי לגננות בסוף שנה:









כרטיס ברכה להולדת בת של חברה, בהשארת יעל  (שהכינה לי כרטיס דומה להולדת גיא):














































כרטיס ליומולדת של חברה

 כרטיס לחתונה של חברים

 וכרטיס לחבר מהעבודה שעזב... בהתאם להדרכה של anso

נתראה בשמחות!!!

תגובה 1:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הכרטיסים מקסימים.
הכי אהבתי את זה עם העגלה וזה עם העציץ (:

מחכה לראות עוד עבודות.

יעל