יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

סיבה למסיבה, וגם לדפי אלבום....

ב - 26.5.2010 הגיח לעולם תינוק מתוק ביותר בשם גיא, אח לשני המתוקה...
מיותר לציין שכולנו מיד התאהבנו, יצור כזה מתוק לא מגיע בכל יום!

מה שפחות כיף כשנולד בן (חוץ מזה שאי אפשר לקנות שמלות)  שצריך גם לעשות ברית....
החלטתי שאני לא מוכנה בשום אופן לעשות ברית באולם 8 ימים אחרי הלידה, למה להוסיף לעצמי קשיים?
אז עשינו אותה במסגרת מצומצמת של המשפחה, ואחרי חודשיים בערך ערכנו מסיבת ברית בכפר המכביה.

בניגוד לבריתה של שני, החלטנו הפעם להזמין צלם, במיוחד בשביל שיהיו כמה תמונות מקצועיות של 2 המתוקים ביחד - כמובן שזה הסיפור כיסוי, הרי זה בשביל שיהיה לי תמונות לדפי אלבום!!!!! (רון בעלי טען שבכלל כל המסיבה היא תירוץ לתמונות בשביל היצירה שלי, אני לא ממש מכחישה....)

התמונות יצאו מ-ק-ס-י-מ-ו-ת! מה שמדהים הוא ששני נעמדה והתחילה לעשות פוזות! ממש סופר מודל.

מיד אצתי רצתי להכין 3 דפי אלבום, שאני מאוד מאוד אוהבת:

העמוד הראשון - לדעתי התמונה הכי יפה מהמסיבה:




לא היה לי יותר מידי מה לעשות בדף הזה, הוא כ"כ יפה!

והנה עוד 2 דפים תואמים:






כמה כיף לעצב דף כשיש נקודת התחלה כ"כ טובה....

5 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

יפעת, שלושת הדפים מקסימים, אבל הראשון הכי יפה (:
התמונות כמובן מהממות!

יעל

ענבל אמר/ה...

יפעתי,
זה פשוט מהמם! האלבום של שני וגיא, והאלבום לנועה. לא תארתי לעצמי שזה יכול להיות כל כך יפה. את ממש מוכשרת. איפה את קונה את כל החומרים? הרקעים וכו'?

ממקו אמר/ה...

הדף הראשון מושלם!!! יש לך סיגנון מקסים :)

Einat's Art World אמר/ה...

תתחדשי על הבלוג.
הדפים שלך מקסימים , במיוחד אהבתי מאד את הראשון.

ריקי ארברמן אמר/ה...

ואו! הדפים מקסימים! אוהבת את הסגנון שלך!