יום שני, 11 בינואר 2016

המיני של תויתוי

אני מודה שהפעם היו לי ספקות
כשראיתי את האלבום הזה ביריד של נתנאלה לא ידעתי מה אני יכולה להכין ממנו, חשבתי שיהיה לי קשה עם העובדה שלכל דף יש צבע אחר.
אז אני וחברה קנינו, ובערב התיישבנו להכין מיני אלבום עם סט תואם של דפים שגם אותו רכשנו ביריד.
מה אני אגיד.... הופתעתי, גם היה מאוד נוח מהיר וכיף להכין את המיני כי כבר היה בסיס מוכן וצבעוני, וגם... יצא מקסים!


אז הנה, תשפטו בעצמכם:

האלבום מורכב מצ'יפבורדים,כל אחד בצבע אחר, עליהם אפשר להדביק דף רקע או לעצב ישירות עליו:

כפולה ראשונה:



כפולה שניה:


ונפתח:

כפולה שלישית:

רביעית:

ודף שאני אוהבת:

ואחרונה חביבה:

אז נכנעתי וקניתי פאנץ' משושה:

אשמח לדעת שהייתם כאן :)

7 תגובות:

hamudale אמר/ה...

יפעת!
איזה מתוק יצא, וגם האלבום יפה...
:)
הכי אהבתי את הדף עם ה"איפה אני?" - מקסים

יעל - קונדסונים אמר/ה...

מתוק. כמו גלי גם אני הכי אהבתי את איפה אני (:

סתיו אמר/ה...

איזה חמוד! האיפה אני גאוני :)

vicky אמר/ה...

אלבום מקסים! באמת הדף "איפה אני" פשוט גאוני!

noga אמר/ה...

אלבום מקסים ומרגש!

michal meiri אמר/ה...

יפעתי ! יצא לך מקסים!! אני פיקפקתי באלבום הזה ולא קניתי.. עכשיו אני רואה שאפשר לעשות איתו דברים ממש יפים !

עינבל אמר/ה...

איזה אלבו מקסים
ושימוש טוב בפאנץ משושה - שגם אני נכנעתי מזמן וקניתי