יום שבת, 24 באוקטובר 2015

יקר מפז

ושוב אנחנו באתגר של scrappy hands והפעם מדובר ב......זהב!
אני חייבת לציין שהפעם היה לי קצת יותר קשה כי - מה לי ולזהב?


אז חזרתי לאחד הדברים הראשונים שהכנתי בסקראפ - דף אלבום עם גלימר מיסט מוזהב.


התמונה היא של אבא שלי היקר בברית של איתי הקטן והמתוק (רואים שם את היד המתוקה שלו מבצבצת?) אני מוצאת שהתמונה מאוד מרגשת ולכן עיצבתי את הדף בהתאם... לא העמסתי יותר מידי באלמנטים, בעיקר כדי להבליט את הגלימר על הדף הלבן... :)

את האלמנט המעוגל בדף הוספתי באמצעות חוט שעווה חום:

ותקריבים:


מוזמנות לכתוב מה דעתכן:)


וכמו כן, להציץ ולראות מה עשו חברותיי לצוות העיצוב לכבוד האתגר:
נעמה, מאיה ושיר

4 תגובות:

יעל - קונדסונים אמר/ה...

דף יפה. תמונה מרגשת ומקסימה.

איגרת שאומרת אמר/ה...

דף מינימליסטי, חגיגי ונקי, מעביר את המעמד המרגש היטב. מקסים

ציקוש אמר/ה...

דף מקסים לתמונה מרגשת!!!

wintam אמר/ה...

איזו עדינות... התאמה מושלמת בין תוכן לעיצוב.